Інтернет конференція «Відповідальне споживання заради сталого розвитку»

Досвід співпраці учнівського парламенту з органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями щодо покращення екологічної ситуації у громаді

Цитата

                                                                             Матеріал підготував:                                                                                                                                         Кулях Максим,                                                                                                               Голова комісії з питань екології,                                                                                                                                                                                                          спорту та здорового способу життя                                                                                    Парламенту дітей                                                                                      Великосеверинівсько територіальної                                                                              громади

Розвиток партнерства - передумова виходу учнівського самоврядування на якісно новий рівень культурних, соціальних, екологічних взаємин із громадою, громадськими організаціями, органами влади місцевого самоврядування. Концепція партнерства передбачає здійснення постійного пошуку нових ресурсів для реалізації ідей.

Партнерство парламентарів з громадою реалізовано на засадах довіри, діалогу, рівноправності.

Впровадження і реалізація партнерства приносить щедрі плоди для всіх задіяних сторін, це і заохочення до громадської активності парламентарів, додаткове фінансування, зростання зацікавленості в місцевій політиці, можливість переймати досвід, формування особистості, готової до адаптації в сучасному світі, підвищення якості культури управління і взаємодії з соціумом через систему проєктної діяльності. Для цього потрібно щоб співпраця з громадою, громадськими організаціями стала спільною справою, і всі розуміли її значення. У моїй, Великосеверинівській громаді, панують партнерські стосунки, а органи місцевої влади відкриті до діалогу з нами та цінують нашу думку. Парламентарі мають можливість брати участь у життя громади. 

Ми відчуваємо на собі найбільшу відповідальність за наше спільне майбутнє! 

Співпраця парламентарів з органами місцевої влади, громадськими організаціями, благодійними фондами показала неймовірний результат. Від реалізації соціальних проєктів до вирішення екологічних проблем громади.

  Я, Максим Кулях - голова комісії з питань екології, спорту та здорового способу життя разом зі своєю командою займаємось вирішенням екологічних проблем громади. Саме завдяки співпраці з громадською організацією «Флора», органами місцевого самоврядування (начальником відділу земельних відносин, комунальної власності, інфраструктури та житлово-комунального господарства Великосеверинівської сільської ради Лідією Косарчук, Великосеверинівським сільським голова Сергієм Левченком) та з жителями нашої громади ми дізналися про змогли дослідити питання водопостачання та водовідведення у нашій місцевості та визначили шляхи їх вирішення проблем. Ми знаємо реальні проблеми і показуємо їх мешканцям громади, використовуючи різні форми. Це і агітаційні листівки, організація днів прибирання, долучення до екологічних акцій спільно з органами місцевого самоврядування, розчищення джерел, пропаганда сортування сміття.

  В основі діяльності парламентарів громади є принцип – парламентарі – з громадою, громада – з парламентарями.

Парламентарі Великосеверинівської громади довела свою готовність активно долучатися до прийняття важливих рішень та вирішення проблемних питань у громаді спільно з органами місцевого самоврядування.

  Співпраця у межах досягнення певної мети, вирішення конкретних завдань чи тривале партнерство передбачають об’єднання й координацію зусиль, ресурсів, рівність участі кожної зі сторін та спільну відповідальність за результати діяльності.

Зрозуміло, що партнерські відносини не існують у довершеному форматі – їх треба вибудовувати, враховуючи зацікавленості усіх сторін і ймовірні ризики. Однак основою цих відносин є визнання рівноправності й незалежності кожного з учасників.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

1.Назаренко Г.А.Система учнівського самоврядування в сучасній школі: з досвіду роботи педагогічних колективів Черкащини/ Г.А. Назаренко., В.М. Король - Черкаси, 2002.

2.https://naurok.com.ua/post/pedagogika-partnerstva-yak-uspishno-vzaemodiyati-z-batkami

sancho_admin and Marina have reacted to this post.
sancho_adminMarina