Освітня система Німеччини
Цитата з sancho_admin від 12 Травня, 2020, 1:54 pmОсвіта-цілеспрямована пізнавальна діяльність людей з отримання знань, умінь та навичок або щодо їх вдосконалення. Процес і результат засвоєння особистістю певної системи наукових знань, практичних умінь та навичок і пов'язаного з ними того чи іншого рівня розвитку її розумово-пізнавальної і творчої діяльності, а також морально-естетичної культури, які у своїй сукупності визначають соціальне обличчя та індивідуальну своєрідність цієї особистості. У процесі освіти людина залучається до системи культурних цінностей. Оскільки досягнення пізнавального характеру являють собою сукупність матеріального і духовного надбання людства, остільки освоєння вихідних наукових положень також є знаходженням культурних цінностей.
Існує і дидактичне поняття культури - навчання і виховання молодого покоління засобами культури. Процес взаємодії, як присвоєння і створення людиною нових культурних цінностей, у рамках освітньої системи є творенням. Тобто зв'язаний з культурою в її динамічному аспекті.
Країні науки Німеччині ведеться непогано. Реформи минулих років діють, дослідження мають інтернаціональне спрямування більше, аніж будь-коли.
Німеччина в міжнародному масштабі належить до найперших адрес у галузі досліджень та академічної освіти. Символом цього є 80 нобелівських лауреатів – третє місце серед країн, чиї громадяни мають цю відзнаку. У глобалізованому світі, в якому знання є важливою «сировиною», країна зі своїми традиціями досліджень і винаходів посідає непогане місце у міжнародному змаганні за найкращі голови. Країна науки характеризується трьома великими дійовими особами: щільною мережею з майже 400 вишів, чотирма позауніверситетськими дослідними установами з міжнародним авторитетом і потужною промисловою дослідницькою базою. Те, що Німеччина всередині Європейського Союзу посідає провідне місце в групі «провідників інновацій», має свою причину в потужних дослідженнях.Німеччина має чотириступеневу систему освіти: початкова, двоступенева середня освіта та вища освіта. 10-річна шкільна освіта є обов'язковою загальною та безкоштовною.
Система освіти в Німеччині лише у найважливіших питаннях регулюється державою. Найбільші повноваження у розвитку і регулюванні освіти має не держава в цілому, а окремі федеральні землі. Це призводить до розбіжностей та відмінності систем освіти в 16 землях.Відрізняється від української шкала оцінювання роботи учнів та студентів: що «менша» оцінка, тим вона краща. В Німеччині існують оцінки від «1» (відміно) до «6» (погано)
Численними заходами й реформами політика й вищі навчальні заклади започаткували ініціативу подальшого розвитку й інтернаціоналізації країни науки. До них належить прийнята в 2008 році кваліфікаційна ініціатива, що під лозунгом «Зростання завдяки освіті» пропонує підтримку протягом всього життя. Ще одним успішним заходом стали «Ініціатива щодо переваг», яка сприяла виникненню великої кількості міжнародноорієнтованих закладів післядипломної освіти та видатних кластерів та продовжується «Стратегією щодо переваг», «Пакт вишів 2020», «Хайтек-стратегія», «Пакт заради досліджень та інновацій» чи «Стратегія інтернаціоналізації». Німеччина як найбільша дослідницька нація Європи в 2014 році стала першою країною-членом ЄС, яка запропонувала стратегію подальшого розвитку Європейського дослідницького простору.Особливу увагу звертають тут на інтернаціоналізацію. В ході Болонського процесу більшість студентських місць були переорієнтовані на здобуття ступенів бакалавра і магістра.
Німечинна- це дуже розвинена та швидко прогресуюча країна яка одна із перших ввійшла до ЄС. Німецька освіта — це про високий ступінь відповідальності і самоорганізації, тому що рівень контролю ззовні дуже низький.
Німеччина є зразком відмінної загальноосвітньої системи. Те, що молоді люди в Німеччині мають хороші шанси на якісне доросле життя, залежить не лише від високого рівня економіки, а передусім, як вважається, від якісної загальноосвітньої підготовки школярів.У Німеччині виникають численні ініціативи, робляться спроби і дослідження щодо нових підходів до дитини, її потреб під час дорослішання. Усупереч усім критикам і державним системам освіти, котрі не можуть або не хочуть змінюватися самі, вважаючи, що простіше змінити дитину, попит на альтернативні шкільні заклади зростає, а їхня кількість невпинно збільшується
Якщо ми звернемося до досвіду європейських країн, то побачимо, що подібну мету їхня освіта має давно. Для прикладу, у “Шкільних законах про освіту” східних земель Німеччини така мета була сформульована ще в 90-х роках, після об’єднання Німеччини. Навчання набуло більш практичного спрямування, а сам навчальний процес був зорієнтований на набування учнями навчальних та життєвих компетентностей.
Питання культури та освіти в Німеччині входять у компетенцію земель, тому умови та програми навчання в різних землях можуть відрізнятися. Питаннями координації політики в галузі освіти відає спеціальний орган – Постійна конференція міністрів культури земель. Він же стежить за тим, щоб планка якості освіти в масштабах всієї країни залишалася на висоті.
Зміст освіти в початкових школах Німеччини побудований на основі використання німецьких освітніх традицій. Простежується широке застосування нових (ІКТ, смарт-кейси, навчання на платформі Moodle) і вдосконалення традиційних (наочні, словесні, практичні методи) методів навчання, спрямованих на виховання самостійності учнів, індивідуалізацію навчання.
Вимоги навчальних планів розглядаються за індивідуальною диференціацією занять. Навчальний розвиток дітей займає в початковій школі Німеччини центральне місце. Методи навчання за щоденним і потижневим планами застосовуються різними шляхами і в різних темпах. Це означає, що учням пропонуюють всебічні пізнавальні можливості для знайомства з навколишнім середовищем і навчальною діяльністю.
Кожна "земля" в Німеччині делегує певні повноваження на загальний національний рівень – наприклад, міжнародні відносини, оборону тощо. Водночас, деякі компетенції залишаються на рівні федеральних одиниць – такими компетенціями є, наприклад, освіта та поліція.
Вища освіта в Німеччині, як і шкільна освіта, надзвичайно різноманітна.
"Smart girls"
Освіта-цілеспрямована пізнавальна діяльність людей з отримання знань, умінь та навичок або щодо їх вдосконалення. Процес і результат засвоєння особистістю певної системи наукових знань, практичних умінь та навичок і пов'язаного з ними того чи іншого рівня розвитку її розумово-пізнавальної і творчої діяльності, а також морально-естетичної культури, які у своїй сукупності визначають соціальне обличчя та індивідуальну своєрідність цієї особистості. У процесі освіти людина залучається до системи культурних цінностей. Оскільки досягнення пізнавального характеру являють собою сукупність матеріального і духовного надбання людства, остільки освоєння вихідних наукових положень також є знаходженням культурних цінностей.
Існує і дидактичне поняття культури - навчання і виховання молодого покоління засобами культури. Процес взаємодії, як присвоєння і створення людиною нових культурних цінностей, у рамках освітньої системи є творенням. Тобто зв'язаний з культурою в її динамічному аспекті.
Країні науки Німеччині ведеться непогано. Реформи минулих років діють, дослідження мають інтернаціональне спрямування більше, аніж будь-коли.
Німеччина в міжнародному масштабі належить до найперших адрес у галузі досліджень та академічної освіти. Символом цього є 80 нобелівських лауреатів – третє місце серед країн, чиї громадяни мають цю відзнаку. У глобалізованому світі, в якому знання є важливою «сировиною», країна зі своїми традиціями досліджень і винаходів посідає непогане місце у міжнародному змаганні за найкращі голови. Країна науки характеризується трьома великими дійовими особами: щільною мережею з майже 400 вишів, чотирма позауніверситетськими дослідними установами з міжнародним авторитетом і потужною промисловою дослідницькою базою. Те, що Німеччина всередині Європейського Союзу посідає провідне місце в групі «провідників інновацій», має свою причину в потужних дослідженнях.Німеччина має чотириступеневу систему освіти: початкова, двоступенева середня освіта та вища освіта. 10-річна шкільна освіта є обов'язковою загальною та безкоштовною.
Система освіти в Німеччині лише у найважливіших питаннях регулюється державою. Найбільші повноваження у розвитку і регулюванні освіти має не держава в цілому, а окремі федеральні землі. Це призводить до розбіжностей та відмінності систем освіти в 16 землях.Відрізняється від української шкала оцінювання роботи учнів та студентів: що «менша» оцінка, тим вона краща. В Німеччині існують оцінки від «1» (відміно) до «6» (погано)
Численними заходами й реформами політика й вищі навчальні заклади започаткували ініціативу подальшого розвитку й інтернаціоналізації країни науки. До них належить прийнята в 2008 році кваліфікаційна ініціатива, що під лозунгом «Зростання завдяки освіті» пропонує підтримку протягом всього життя. Ще одним успішним заходом стали «Ініціатива щодо переваг», яка сприяла виникненню великої кількості міжнародноорієнтованих закладів післядипломної освіти та видатних кластерів та продовжується «Стратегією щодо переваг», «Пакт вишів 2020», «Хайтек-стратегія», «Пакт заради досліджень та інновацій» чи «Стратегія інтернаціоналізації». Німеччина як найбільша дослідницька нація Європи в 2014 році стала першою країною-членом ЄС, яка запропонувала стратегію подальшого розвитку Європейського дослідницького простору.Особливу увагу звертають тут на інтернаціоналізацію. В ході Болонського процесу більшість студентських місць були переорієнтовані на здобуття ступенів бакалавра і магістра.
Німечинна- це дуже розвинена та швидко прогресуюча країна яка одна із перших ввійшла до ЄС. Німецька освіта — це про високий ступінь відповідальності і самоорганізації, тому що рівень контролю ззовні дуже низький.
Німеччина є зразком відмінної загальноосвітньої системи. Те, що молоді люди в Німеччині мають хороші шанси на якісне доросле життя, залежить не лише від високого рівня економіки, а передусім, як вважається, від якісної загальноосвітньої підготовки школярів.У Німеччині виникають численні ініціативи, робляться спроби і дослідження щодо нових підходів до дитини, її потреб під час дорослішання. Усупереч усім критикам і державним системам освіти, котрі не можуть або не хочуть змінюватися самі, вважаючи, що простіше змінити дитину, попит на альтернативні шкільні заклади зростає, а їхня кількість невпинно збільшується
Якщо ми звернемося до досвіду європейських країн, то побачимо, що подібну мету їхня освіта має давно. Для прикладу, у “Шкільних законах про освіту” східних земель Німеччини така мета була сформульована ще в 90-х роках, після об’єднання Німеччини. Навчання набуло більш практичного спрямування, а сам навчальний процес був зорієнтований на набування учнями навчальних та життєвих компетентностей.
Питання культури та освіти в Німеччині входять у компетенцію земель, тому умови та програми навчання в різних землях можуть відрізнятися. Питаннями координації політики в галузі освіти відає спеціальний орган – Постійна конференція міністрів культури земель. Він же стежить за тим, щоб планка якості освіти в масштабах всієї країни залишалася на висоті.
Зміст освіти в початкових школах Німеччини побудований на основі використання німецьких освітніх традицій. Простежується широке застосування нових (ІКТ, смарт-кейси, навчання на платформі Moodle) і вдосконалення традиційних (наочні, словесні, практичні методи) методів навчання, спрямованих на виховання самостійності учнів, індивідуалізацію навчання.
Вимоги навчальних планів розглядаються за індивідуальною диференціацією занять. Навчальний розвиток дітей займає в початковій школі Німеччини центральне місце. Методи навчання за щоденним і потижневим планами застосовуються різними шляхами і в різних темпах. Це означає, що учням пропонуюють всебічні пізнавальні можливості для знайомства з навколишнім середовищем і навчальною діяльністю.
Кожна "земля" в Німеччині делегує певні повноваження на загальний національний рівень – наприклад, міжнародні відносини, оборону тощо. Водночас, деякі компетенції залишаються на рівні федеральних одиниць – такими компетенціями є, наприклад, освіта та поліція.
Вища освіта в Німеччині, як і шкільна освіта, надзвичайно різноманітна.
"Smart girls"