ПД Петрівської ТГ: протидія булінгу
Цитата з Гість від 28 Жовтня, 2024, 9:19 amНаталія Дементьєва, координатор
парламенту дітей Петрівської
територіальної громади
Поняття «булінг» за останні роки стало широковживаним в українському суспільстві. Однією з причин частого вживання даного поняття стало привернення уваги суспільства до проблем насилля, зокрема в шкільному житті. Мабуть, складно знайти людину, яка б не зазнала в тій чи іншій мірі хоч одного з видів булінгу в своєму житті.
Звичайно, протидіяти негативному впливу булінгу на молоде покоління(і не лише) покликані всі установи та організації, що мають на це повноваження: органи влади, правоохоронні органи, установи освіти, охорони здоров’я, тощо. Намагаються протидіяти на своєму рівні шкільному булінгу і самі учні, використовуючи усі можливості в рамках своєї компетенції.
Парламент дітей Петрівської ТГ також у рамках своєї роботи передбачає заходи з протидії булінгу, які після затвердження на сесії ПД члени парламенту реалізують у своїх закладах освіти. Дані заходи передбачають ознайомлення з поняттям булінг та його видами, опанування способів протидії булінгу, обізнаність з відповідальністю за вчинення насильства, інформування про тих, до кого можна звернутися в разі виявлення ознак булінгу, тощо.
Так члени парламенту дітей спільно з педагогічними працівниками своїх закладів освіти організовували та проводили:
- тренінги «Не смійся з мене», «Життя - найвища цінність», «Що таке булінг?» та ін.;
- акції «STOP-булінг», «Ми проти насильства»;
- зустрічі з правоохоронцями щодо питань домашнього насильства, кібер-булінгу, які в наш час є поширеними, проте діти соромляться говорити про ці проблеми;
- конкурси малюнків, плакатів відповідної тематики, тощо.
Для запобігання проявів булінгу та обізнаності щодо того, хто може допомогти в ситуації насильства, важлива інформаційна обізнаність. Тому нашим парламентом дітей розповсюджувалася серед однолітків інфографіка «STOP-булінг» в рамкамх акції «Абонемент на життя». Також члени ПД брали участь в оформленні інформаційних куточків щодо протидії булінгу. На думку юних парламентврів важливим у вирішенні питань булінгу є наявність телефону довіри, де анонімно можна розповісти про свою проблему, отримати консультацію та не боятися бути викритим.
Звичайно, окрім власних заходів, наш парламент дітей систематично долучається до заходів, організованих Кіровоградським ОПД (флешмоб «Долоньки добра проти насильства», тренінг «Ненасильницьке спілкування» та ін.), до всеукраїнських флешмобів, акцій з даної тематики.
Проте, на мою думку, найважливішим у боротьбі з булінгом має бути самоусвідомлення того, що всі ми різні, кожен з нас особистість зі своїми потребами, можливостями, фізичними та психічними особливостями. Сприймати людину потрібно такою, якою вона є, не намагатися підігнати її під «загальноприйняті стандарти» та знаходити в кожному його родзинку – сильну сторону, і підтримувати, плекати цю родзинку.
Отже, щоб досягти успіхів у боротьбі з негативним явищем нашого суспільства – булінгом, важливі усі можливі шляхи донесення до свідомості юних(і не тільки) громадян месенджу: «Усі ми різні, проте маємо одакові права на комфортне життя серед людей».
Наталія Дементьєва, координатор
парламенту дітей Петрівської
територіальної громади
Поняття «булінг» за останні роки стало широковживаним в українському суспільстві. Однією з причин частого вживання даного поняття стало привернення уваги суспільства до проблем насилля, зокрема в шкільному житті. Мабуть, складно знайти людину, яка б не зазнала в тій чи іншій мірі хоч одного з видів булінгу в своєму житті.
Звичайно, протидіяти негативному впливу булінгу на молоде покоління(і не лише) покликані всі установи та організації, що мають на це повноваження: органи влади, правоохоронні органи, установи освіти, охорони здоров’я, тощо. Намагаються протидіяти на своєму рівні шкільному булінгу і самі учні, використовуючи усі можливості в рамках своєї компетенції.
Парламент дітей Петрівської ТГ також у рамках своєї роботи передбачає заходи з протидії булінгу, які після затвердження на сесії ПД члени парламенту реалізують у своїх закладах освіти. Дані заходи передбачають ознайомлення з поняттям булінг та його видами, опанування способів протидії булінгу, обізнаність з відповідальністю за вчинення насильства, інформування про тих, до кого можна звернутися в разі виявлення ознак булінгу, тощо.
Так члени парламенту дітей спільно з педагогічними працівниками своїх закладів освіти організовували та проводили:
- тренінги «Не смійся з мене», «Життя - найвища цінність», «Що таке булінг?» та ін.;
- акції «STOP-булінг», «Ми проти насильства»;
- зустрічі з правоохоронцями щодо питань домашнього насильства, кібер-булінгу, які в наш час є поширеними, проте діти соромляться говорити про ці проблеми;
- конкурси малюнків, плакатів відповідної тематики, тощо.
Для запобігання проявів булінгу та обізнаності щодо того, хто може допомогти в ситуації насильства, важлива інформаційна обізнаність. Тому нашим парламентом дітей розповсюджувалася серед однолітків інфографіка «STOP-булінг» в рамкамх акції «Абонемент на життя». Також члени ПД брали участь в оформленні інформаційних куточків щодо протидії булінгу. На думку юних парламентврів важливим у вирішенні питань булінгу є наявність телефону довіри, де анонімно можна розповісти про свою проблему, отримати консультацію та не боятися бути викритим.
Звичайно, окрім власних заходів, наш парламент дітей систематично долучається до заходів, організованих Кіровоградським ОПД (флешмоб «Долоньки добра проти насильства», тренінг «Ненасильницьке спілкування» та ін.), до всеукраїнських флешмобів, акцій з даної тематики.
Проте, на мою думку, найважливішим у боротьбі з булінгом має бути самоусвідомлення того, що всі ми різні, кожен з нас особистість зі своїми потребами, можливостями, фізичними та психічними особливостями. Сприймати людину потрібно такою, якою вона є, не намагатися підігнати її під «загальноприйняті стандарти» та знаходити в кожному його родзинку – сильну сторону, і підтримувати, плекати цю родзинку.
Отже, щоб досягти успіхів у боротьбі з негативним явищем нашого суспільства – булінгом, важливі усі можливі шляхи донесення до свідомості юних(і не тільки) громадян месенджу: «Усі ми різні, проте маємо одакові права на комфортне життя серед людей».