МенюНавігація по форумуФорумУчасникіАктивністьАвторизуватисяЗареєструватисьНавігаційна стежка форуму – Ви тут:Інтернет-конференціїНепрочитані темиНепрочитані темиПозначити всі як прочитаніІнновації переваги недоліки та перспективи (Роман Кирил - Клуб правознавців "Феміда")в Інновації: переваги, недоліки, перспективи · 4 тижні томуТези: Кудінова Женя та Немічева Уляна (Ліцей природничих наук)в Інновації: переваги, недоліки, перспективи · 4 тижні томуТези Видибури Міланив Інновації: переваги, недоліки, перспективи · 4 тижні томуІнновації: шлях до розвитку чи виклик для суспільства? (Тищенко Софія)в Інновації: переваги, недоліки, перспективи · 4 тижні томуШтучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку (Конопацька Мирослава, Клуб правознавців «ФЕМІДА» )в Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку · 4 тижні томуІнновації: переваги, недоліки, перспективи (Купрієнко Олександра - Клуб правознавців «ФЕМІДА»)в Інновації: переваги, недоліки, перспективи · 4 тижні томуШтучний інтелект у реалізації цілей сталого розвитку (Лучук Аріна, Клуб правознавців «ФЕМІДА»)в Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку · 4 тижні томуШтучний інтелект у Кам'янці-Подільськомув Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку · 4 тижні томуЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ: СФЕРИ, ПРИКЛАДИ, ПЕРЕВАГИ ТА ТРУДНОЩІ (ПД Кетрисанівської ТГ - Думлер Софія та Іпатова Поліна)в Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку · 4 тижні томуШтучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку (ЧЕРКАС ДАРИНА - "Паросток Кам'янця")в Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку · 4 тижні томуШтучний інтелект в освіті: персоналізація та ефективність (Репюк Надія Валентинівна, Левусь Христина Михайлівна, вихованки гуртка «Лідер»)в Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку · 4 тижні томуШтучний інтелект у реалізації цілей сталого розвитку (Перепелкіна Софія, Максюта Юлія представниці команди «Школа лідерів»)в Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку · 4 тижні томуШтучний інтелект як вагомий інструмент сталого розвитку з відповідальним використанням людством (Суконько Богдан Олександрович, учасник команди «Ліга допомоги»)в Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку · 4 тижні томуЛіцей природничих наук (Макоїд Віра та Стіпанова Юля)в Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку · 4 тижні томуШтучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку (команда "Захисники Землі")в Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку · 4 тижні томуШтучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку (команда "Енергія нації")в Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку · 4 тижні томуШтучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку (Дементьєва Жанна, Цапура Владислав, команда «Стійкі» ПД Петрівської ТГ)в Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку · 4 тижні тому"Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку"в Штучний інтелект в реалізації цілей сталого розвитку · 4 тижні томуІнновації Кам'янця-Подільськогов Інновації: переваги, недоліки, перспективи · 4 тижні томуІнновації: переваги, недоліки, перспективи (Мельнікова Юлія, Глущенко Юлія представниці команди «Школа лідерів»)в Інновації: переваги, недоліки, перспективи · 4 тижні томуНаука у сталому розвитку людства (автори: вихованки гуртка «Лідер»)в Інновації: переваги, недоліки, перспективи · 4 тижні томуКоманда "Енергія нації"в Інновації: переваги, недоліки, перспективи · 4 тижні томуІнновації: переваги, недоліки, перспективи (Савченко Ірина, Бискуб Поліна, команда «Стійкі» ПД Петрівської ТГ)в Інновації: переваги, недоліки, перспективи · 4 тижні томуСтійка інфраструктура задля сталого розвитку (Ковтуненко Софія, Парфенюк Катерина представниці команди «Школа лідерів»)в Стійка інфраструктура задля сталого розвитку · 4 тижні томуСтійка інфраструктура задля сталого розвитку (Клуб правознавців «ФЕМІДА» - Бондаренко Вікторія)в Стійка інфраструктура задля сталого розвитку · 4 тижні тому«Стійка інфраструктура задля сталого розвитку»в Стійка інфраструктура задля сталого розвитку · 4 тижні томуСтійка інфраструктура задля сталого розвитку.в Стійка інфраструктура задля сталого розвитку · 4 тижні томуСтійка інфраструктура задля сталого розвитку (Габович Ліна, Деркач Аліна, команда «Стійкі» ПД Петрівської ТГ)в Стійка інфраструктура задля сталого розвитку · 4 тижні томуСтійка інфраструктура Кам'янця-Подільського ("Innovation Generation")в Стійка інфраструктура задля сталого розвитку · 4 тижні томуІнвестиції в майбутнє (Мовчан Святослав Олександрович, учасник команди «Ліга допомоги»)в Стійка інфраструктура задля сталого розвитку · 4 тижні томуІнфраструктура міста на основі екологічної стійкості та соціального розвитку (Команда «Лідер»)в Стійка інфраструктура задля сталого розвитку · 4 тижні томуСтійка інфраструктура задля сталого розвитку (команда "Паросток Кам'янця")в Стійка інфраструктура задля сталого розвитку · 4 тижні томуСтійка інфраструктура задля сталого розвитку (Олійник Даша та Васильєва Марфя - ПД Кетрисанівської ТГ))в Стійка інфраструктура задля сталого розвитку · 4 тижні томуСтійка інфраструктура задля сталого розвитку (команда "Енергія нації")в Стійка інфраструктура задля сталого розвитку · 4 тижні томуСтійка інфраструктура задля сталого розвитку (Крокодиленко Аня та Поркуян Іра (Ліцей природничих наук))в Стійка інфраструктура задля сталого розвитку · 4 тижні томуСтійка інфраструктура задля сталого розвитку (Клуб правознавців «ФЕМІДА» - Дацишена Олеся )в Стійка інфраструктура задля сталого розвитку · 4 тижні томуЕфективні практики протидії булінгу в дитячому та молодіжному середовищі.в Ефективні практики протидії булінгу в дитячому та молодіжному середовищі. З досвіду роботи · 3 місяці томуЕфективні практики протидії булінгу в дитячому та молодіжному середовищів Ефективні практики протидії булінгу в дитячому та молодіжному середовищі. З досвіду роботи · 3 місяці томуКлючові практики протидії булінгув Ефективні практики протидії булінгу в дитячому та молодіжному середовищі. З досвіду роботи · 3 місяці томуПроблема та шляхи вірішення булінгу.в Регіональна інтернет-конференція “Антибулінг. Рецепти ефективних рішень” · 3 місяці томуПозначити всі як прочитані