«Партнерства дитячих організацій та державних установ»
Цитата з Гість від 13 Жовтня, 2022, 12:36 pmСпочатку мрії здаються неможливими,
потім неправдоподібними, а потім неминучими.
Крістофер Рів
Сьогодні відкритість і готовність соціальних інститутів до взаємодії та партнерства є важливою характерною ознакою демократичного громадянського суспільства.
Актуальність та необхідність соціального партнерства у сучасній освіті зумовлена низкою причин:
- соціальне партнерство дозволяє організаціям–учасникам ефективно відповідати на виклики суспільства та бути дієвими партнерами держави (основна ідея такої співпраці – взаємовигідна кооперація, в якій дитяча (молодіжна) громадська організація або заклад освіти виступає не в ролі прохача чи споживача ресурсів, а є повноправним партнером у виробленні кінцевого продукту (освітньої послуги);
- соціальне партнерство передбачає безпосередній і прямий обмін ресурсами, що залучаються від партнерів, на конкретні результати діяльності організації чи освітньої установи;
- соціальне партнерство будується на довгостроковій основі і взаємній довірі
учасників, передбачає використання потенціалу підприємницького сектору для суспільного блага та фокусується на служінні інтересам усього суспільства;
- соціальне партнерство сприяє розширенню меж співпраці закладу освіти з батьками, інститутами громадянського суспільства, закладами культури, сфери бізнесу, передбачає відповідальне співробітництво різноманітних установ і партнерів.
Сучасні громадські дитячі та молодіжні організації є активним суб’єктом соціально-педагогічної діяльності, оскільки мають соціально спрямовані мету та завдання діяльності, сприяють соціальному захисту, соціальній адаптації та соціальному становленню своїх членів, реалізують соціально–педагогічні програми.
Розгортання ефективної співпраці з батьками, інститутами громадянського суспільства, закладами культури, сферою бізнесу, що фокусується на служінні інтересам усього суспільства сприятиме позитивним змінам та вдосконаленню роботи педагогічних колективів у середовищі, що швидко змінюється. Відтак, соціальне партнерство є консолідуючим фактором у вихованні сучасних дітей та є чинником збагачення та ефективності виховного ресурсу різних соціальних інститутів.
Щоб досягти найкращих результатів у вихованні підростаючого покоління педагоги-позашкільники, вчителі, батьки учнів, громадські організації та державні установи повинні об’єднати свої зусилля з метою реалізації важливого завдання – всебічного і гармонійного розвитку дитячої особистості. Головна вимога до взаємодії навчального закладу з соціальними партнерами полягає в єдності і системності підходу до виховання особистості дитини, особливо щодо формування її соціальної зрілості.
Роботу виконала:
Скопич Поліна, учениця 7-В класу,
Ліцею №1 Гостомельської селищної ради,
Київської області
Керівник: Шпильковська О.О.
Спочатку мрії здаються неможливими,
потім неправдоподібними, а потім неминучими.
Крістофер Рів
Сьогодні відкритість і готовність соціальних інститутів до взаємодії та партнерства є важливою характерною ознакою демократичного громадянського суспільства.
Актуальність та необхідність соціального партнерства у сучасній освіті зумовлена низкою причин:
- соціальне партнерство дозволяє організаціям–учасникам ефективно відповідати на виклики суспільства та бути дієвими партнерами держави (основна ідея такої співпраці – взаємовигідна кооперація, в якій дитяча (молодіжна) громадська організація або заклад освіти виступає не в ролі прохача чи споживача ресурсів, а є повноправним партнером у виробленні кінцевого продукту (освітньої послуги);
- соціальне партнерство передбачає безпосередній і прямий обмін ресурсами, що залучаються від партнерів, на конкретні результати діяльності організації чи освітньої установи;
- соціальне партнерство будується на довгостроковій основі і взаємній довірі
учасників, передбачає використання потенціалу підприємницького сектору для суспільного блага та фокусується на служінні інтересам усього суспільства;
- соціальне партнерство сприяє розширенню меж співпраці закладу освіти з батьками, інститутами громадянського суспільства, закладами культури, сфери бізнесу, передбачає відповідальне співробітництво різноманітних установ і партнерів.
Сучасні громадські дитячі та молодіжні організації є активним суб’єктом соціально-педагогічної діяльності, оскільки мають соціально спрямовані мету та завдання діяльності, сприяють соціальному захисту, соціальній адаптації та соціальному становленню своїх членів, реалізують соціально–педагогічні програми.
Розгортання ефективної співпраці з батьками, інститутами громадянського суспільства, закладами культури, сферою бізнесу, що фокусується на служінні інтересам усього суспільства сприятиме позитивним змінам та вдосконаленню роботи педагогічних колективів у середовищі, що швидко змінюється. Відтак, соціальне партнерство є консолідуючим фактором у вихованні сучасних дітей та є чинником збагачення та ефективності виховного ресурсу різних соціальних інститутів.
Щоб досягти найкращих результатів у вихованні підростаючого покоління педагоги-позашкільники, вчителі, батьки учнів, громадські організації та державні установи повинні об’єднати свої зусилля з метою реалізації важливого завдання – всебічного і гармонійного розвитку дитячої особистості. Головна вимога до взаємодії навчального закладу з соціальними партнерами полягає в єдності і системності підходу до виховання особистості дитини, особливо щодо формування її соціальної зрілості.
Роботу виконала:
Скопич Поліна, учениця 7-В класу,
Ліцею №1 Гостомельської селищної ради,
Київської області
Керівник: Шпильковська О.О.
До уваги незареєстрованих користувачів форуму – учасників інтернет-конференції! Просимо зазначати у ваших повідомленнях/коментарях свої призвище, ім’я та/або заклад освіти, який Ви представляєте.