МенюНавігація по форумуФорумУчасникіАктивністьАвторизуватисяЗареєструватисьНавігаційна стежка форуму – Ви тут:Інтернет-конференціїРегіональна інтернет-конференція “Партнерство в сучасному світі. Інноваційні форми успіху”: Регіональна інтернет-конференція “Партнерство в сучасному світі. Інноваційні форми успіху”Партнерство дитячих організацій та державних установ. Реальні кейси успіху«Партнерства дитячих організацій …Опублікувати відповідьОпублікувати відповідь: «Партнерства дитячих організацій та державних установ» <blockquote><div class="quotetitle">Цитата з Гість від 13 Жовтня, 2022, 12:36 pm</div><p style="text-align: right;"><strong><em>Спочатку мрії здаються неможливими, </em></strong></p> <p style="text-align: right;"><strong><em>потім неправдоподібними, а потім неминучими. </em></strong></p> <p style="text-align: right;"><strong><em>Крістофер Рів</em></strong></p> Сьогодні відкритість і готовність соціальних інститутів до взаємодії та партнерства є важливою характерною ознакою демократичного громадянського суспільства. Актуальність та необхідність соціального партнерства у сучасній освіті зумовлена низкою причин: <ul> <li>соціальне партнерство дозволяє організаціям–учасникам ефективно відповідати на виклики суспільства та бути дієвими партнерами держави (основна ідея такої співпраці – взаємовигідна кооперація, в якій дитяча (молодіжна) громадська організація або заклад освіти виступає не в ролі прохача чи споживача ресурсів, а є повноправним партнером у виробленні кінцевого продукту (освітньої послуги);</li> <li>соціальне партнерство передбачає безпосередній і прямий обмін ресурсами, що залучаються від партнерів, на конкретні результати діяльності організації чи освітньої установи;</li> <li>соціальне партнерство будується на довгостроковій основі і взаємній довірі</li> </ul> учасників, передбачає використання потенціалу підприємницького сектору для суспільного блага та фокусується на служінні інтересам усього суспільства; <ul> <li>соціальне партнерство сприяє розширенню меж співпраці закладу освіти з батьками, інститутами громадянського суспільства, закладами культури, сфери бізнесу, передбачає відповідальне співробітництво різноманітних установ і партнерів.</li> </ul> Сучасні громадські дитячі та молодіжні організації є активним суб’єктом соціально-педагогічної діяльності, оскільки мають соціально спрямовані мету та завдання діяльності, сприяють соціальному захисту, соціальній адаптації та соціальному становленню своїх членів, реалізують соціально–педагогічні програми. Розгортання ефективної співпраці з батьками, інститутами громадянського суспільства, закладами культури, сферою бізнесу, що фокусується на служінні інтересам усього суспільства сприятиме позитивним змінам та вдосконаленню роботи педагогічних колективів у середовищі, що швидко змінюється. Відтак, соціальне партнерство є консолідуючим фактором у вихованні сучасних дітей та є чинником збагачення та ефективності виховного ресурсу різних соціальних інститутів. Щоб досягти найкращих результатів у вихованні підростаючого покоління педагоги-позашкільники, вчителі, батьки учнів, громадські організації та державні установи повинні об’єднати свої зусилля з метою реалізації важливого завдання – всебічного і гармонійного розвитку дитячої особистості. Головна вимога до взаємодії навчального закладу з соціальними партнерами полягає в єдності і системності підходу до виховання особистості дитини, особливо щодо формування її соціальної зрілості. <strong>Роботу виконала: </strong> Скопич Поліна, учениця 7-В класу, Ліцею №1 Гостомельської селищної ради, Київської області Керівник: Шпильковська О.О. </blockquote><br>Скасувати