Інтернет конференція «Відповідальне споживання заради сталого розвитку»

«Партнерства дитячих організацій та державних установ»

Цитата

Спочатку мрії здаються неможливими,

потім неправдоподібними, а потім неминучими.

Крістофер Рів

Сьогодні відкритість і готовність соціальних інститутів до взаємодії та партнерства є важливою характерною ознакою демократичного громадянського суспільства.

Актуальність та необхідність соціального партнерства у сучасній освіті зумовлена низкою причин:

  • соціальне партнерство дозволяє організаціям–учасникам ефективно відповідати на виклики суспільства та бути дієвими партнерами держави (основна ідея такої співпраці – взаємовигідна кооперація, в якій дитяча (молодіжна) громадська організація або заклад освіти виступає не в ролі прохача чи споживача ресурсів, а є повноправним партнером у виробленні кінцевого продукту (освітньої послуги);
  • соціальне партнерство передбачає безпосередній і прямий обмін ресурсами, що залучаються від партнерів, на конкретні результати діяльності організації чи освітньої установи;
  • соціальне партнерство будується на довгостроковій основі і взаємній довірі

учасників, передбачає використання потенціалу підприємницького сектору для суспільного блага та фокусується на служінні інтересам усього суспільства;

  • соціальне партнерство сприяє розширенню меж співпраці закладу освіти з батьками, інститутами громадянського суспільства, закладами культури, сфери бізнесу, передбачає відповідальне співробітництво різноманітних установ і партнерів.

Сучасні громадські дитячі та молодіжні організації є активним суб’єктом соціально-педагогічної діяльності, оскільки мають соціально спрямовані мету та завдання діяльності, сприяють соціальному захисту, соціальній адаптації та соціальному становленню своїх членів, реалізують соціально–педагогічні програми.

Розгортання ефективної співпраці з батьками, інститутами громадянського суспільства, закладами культури, сферою бізнесу, що фокусується на служінні інтересам  усього суспільства сприятиме позитивним змінам та вдосконаленню роботи педагогічних  колективів у середовищі, що швидко змінюється. Відтак, соціальне партнерство є  консолідуючим фактором у вихованні сучасних дітей та є чинником збагачення та ефективності виховного ресурсу різних соціальних інститутів.

Щоб досягти найкращих результатів у вихованні підростаючого покоління педагоги-позашкільники, вчителі, батьки учнів, громадські організації та державні установи повинні об’єднати свої зусилля з метою реалізації важливого завдання – всебічного і гармонійного розвитку дитячої  особистості. Головна вимога до взаємодії навчального закладу з соціальними партнерами  полягає в єдності і системності підходу до виховання особистості дитини, особливо щодо формування її соціальної зрілості.

 

Роботу виконала:

Скопич Поліна, учениця  7-В класу,

Ліцею №1 Гостомельської селищної ради,

Київської області

Керівник: Шпильковська О.О.