МенюНавігація по форумуФорумУчасникіАктивністьАвторизуватисяЗареєструватисьНавігаційна стежка форуму – Ви тут:Інтернет-конференціїАнтибулінг. Рецепти ефективних рішень: Регіональна інтернет-конференція “Антибулінг. Рецепти ефективних рішень”Ефективні практики протидії булінгу в дитячому та молодіжному середовищі. З досвіду роботиЕфективні практики протидії булін …Опублікувати відповідьОпублікувати відповідь: Ефективні практики протидії булінгу в дитячому та молодіжному середовищі. <blockquote><div class="quotetitle">Цитата з Гість від 25 Жовтня, 2024, 1:01 pm</div>Слебик Павлівна Голова комісії з питань культури та дозвілля Суботцівський ліцей Теза на тему < ефективні практики протидії булінгу в дитячому та молодіжному просторі> У сучасному суспільстві проблема булінгу стає все більш актуальною, але існують численні успішні приклади та ініціативи, які демонструють ефективні стратегії боротьби з цим явищем. Від програм навчання у школах до національних кампаній, спрямованих на підвищення обізнаності, досвід різних країн свідчить про те, що систематичний підхід може суттєво зменшити випадки булінгу. Ключовими аспектами успіху є залучення батьків, навчання вчителів, підтримка постраждалих та створення дружнього середовища, що сприяє взаємоповазі. Цей досвід вказує на важливість комплексного підходу в боротьбі з булінгом, що може бути реалізований у різних контекстах ● 51,3% учнів 5-9 класів з усіх регіонів України, крім тимчасово окупованих територій, зазнавали булінгу хоча б раз у житті. Частіше це траплялося з дівчатами (55,9%), ніж з хлопцями (46,2%) Про підсумки загальнонаціонального дослідження "Булінг та толерантність у закладах освіти після 24 лютого 2022 року" повідомило Міністерство освіти і науки. Згідно з результатами, з початку повномасштабного вторгнення 24,7% учнів стали жертвами булінгу. Найбільше випадків зафіксовано в Києві – 33,7%. Для порівняння, у сільській місцевості цей показник складає 25,3%. Що потрібно робити під час булінгу: 1. Необхідно повідомити директору школи про випадок булінгу або підозру щодо нього. 2.звернутися на Національну дитячу «гарячу лінію» для дітей і батьків з питань захисту їхніх прав за номером 116 111 (для дзвінків із мобільного) ПРИКЛАДИ СИТУАЦІЙ “Протягом 5 років мою доньку та інших дітей класу тероризують кілька однокласників. Батьки неодноразово проводили збори, на яких писали заяви директорці з проханням розібратись. Директорка заяви приймала, а допомоги жодної. У нас все добре, говорила вона. Тільки за цей рік донька отримала два синці на обличчі та неодноразово чула погрози”. Що було правильно: Відповідно до алгоритму, правильно було те, що батьки звернулися до директора, що була написана заява. Заклад освіти правильно зробив, що її зареєстрував. Що було не правильно: жодних дій далі не вживалося.</blockquote><br>Скасувати