Відбулася педагогічна рада «Про завдання педагогічного колективу обласного ЦДЮТ з формування внутрішньої системи якості освіти»
У режимі онлайн на платформі ZOOM у Кіровоградському обласному ЦДЮТ відбулася педагогічна рада «Про завдання педагогічного колективу обласного ЦДЮТ з формування внутрішньої системи якості освіти».
У своїй доповіді директорка Кіровоградського обласного ЦДЮТ Суркова Г.П висвітлили актуальну проблему з розробки плану дій з формування внутрішньої системи якості освіти ЦДЮТ, спираючись на методичні рекомендації з формування внутрішньої системи якості освіти у закладі позашкільної освіти, затверджені наказом Державної служби якості освіти від 07.12.2020 № 01-11/78. Вона детально зупинилась на поетапній роботі задля досягнення поставленої мети: визначення компонентів системи; створення робочих груп; визначення процедури забезпечення системи внутрішнього оцінювання якості освіти; формулювання правил та стандартів якісної діяльності закладу; визначення параметрів та підготовку інструментарію для самооцінювання; як останній крок – створення та оприлюднення «Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти» закладу. У співдоповіді заступниця директора з навчальної роботи Войчук В.О. окреслила особливості критеріїв оцінювання якості освіти у зв’язку зі специфікою роботи у позашкіллі та вказала на необхідність створення робочих груп з урахуванням напрямків діяльності ЦДЮТ.
По третьому питанню «Стратегія розвитку закладу освіти – важлива складова освітнього менеджменту» виступила заступниця директора з виховної діяльності – Кордонська Л.М. Доповідачка ознайомила педагогічний колектив закладу із законодавчою основою розроблення Стратегії освітнього закладу, її метою, завданнями та «дорожньою картою» впровадження.
В обговоренні тематики виступили: методист з організаційно-масової роботи Тодосієва Ю.О., яка зосередила увагу учасників на особливостях оцінювання результатів освітньої діяльності вихованців хореографічних гуртків, та методист з художньо-естетичного напряму – Мироненко Л.С., яка озвучила пропозицію щодо створення тематичних робочих груп за участю керівників гуртків вокального та оркестрового напрямків.
Підсумком роботи педради стала ухвала педагогічного колективу, яка визначила план дій з формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти обласного ЦДЮТ, терміни та відповідальних за виконання покрокових дій як до створення системи внутрішнього контролю, так і до підготовки проєкту Стратегії розвитку закладу на 2021 – 2026 р.р.