Взаємодія на основі толерантності
Цитата з sancho_admin від 17 Грудня, 2019, 3:04 pmБалєва Наталія
вихованка гуртка євро клуб Вільшанського ЦДЮТ.
Взаємодія на основі толерантності
Кожна людина мусить взаємодіяти з іншими людьми, в тому числі із представниками інших культур. На жаль, дух нетерпимості, ворожості до іншої культури, способу життя, інакших вірувань, переконань, звичок завжди існував та існує надалі. Життя в полікультурному соціумі — проблема кожної особистості, групи людей і певних інститутів влади. Основою такого існування є толерантність як універсальний принцип людської життєдіяльності.
Мета гуртка: поглибити набуті під час вивчення навчальних дисциплін знання та уявлення про толерантну поведінку; закріпити знання учасників про компоненти толерантності. У нашому ЦДЮТ був проведений Тиждень толерантності , присвячений Міжнародному дню толерантності 16 листопада.
У гуртках закладу відбулися години спілкування з толерантного відношення, спілкування між вихованцями : «Толерантність у гуртку - запорука успішної сумісної діяльності», виховний захід «Толерантність – це культура добрих манер і вчинків».Наші педагоги намагаються ознайомлювати вихованців з іншими культурами змалку. Адже дитина, яка володіє базовою інформацією про різноманіття традицій та культур навколо, навряд чи буде невдоволена або неприязна, коли зустріне у своєму класі українських болгар, євреїв, ромів чи гагаузів. Вивчаємо коректні терміни разом. Слова впливають на наше сприйняття певного явища, відповідно, і на ставлення. Пояснюємо, чому важливо говорити «людина з інвалідністю», «людина, що живе з ВІЛ», «єврей» чи «ром». Зауважте, що навколо нас можуть бути люди іншої релігії, переконань чи стану здоров’я, тому наше коректне називання явищ допоможе налагодити перше знайомство замість ворожнечі чи упередження.
Балєва Наталія
вихованка гуртка євро клуб Вільшанського ЦДЮТ.
Взаємодія на основі толерантності
Кожна людина мусить взаємодіяти з іншими людьми, в тому числі із представниками інших культур. На жаль, дух нетерпимості, ворожості до іншої культури, способу життя, інакших вірувань, переконань, звичок завжди існував та існує надалі. Життя в полікультурному соціумі — проблема кожної особистості, групи людей і певних інститутів влади. Основою такого існування є толерантність як універсальний принцип людської життєдіяльності.
Мета гуртка: поглибити набуті під час вивчення навчальних дисциплін знання та уявлення про толерантну поведінку; закріпити знання учасників про компоненти толерантності. У нашому ЦДЮТ був проведений Тиждень толерантності , присвячений Міжнародному дню толерантності 16 листопада.
У гуртках закладу відбулися години спілкування з толерантного відношення, спілкування між вихованцями : «Толерантність у гуртку - запорука успішної сумісної діяльності», виховний захід «Толерантність – це культура добрих манер і вчинків».
Наші педагоги намагаються ознайомлювати вихованців з іншими культурами змалку. Адже дитина, яка володіє базовою інформацією про різноманіття традицій та культур навколо, навряд чи буде невдоволена або неприязна, коли зустріне у своєму класі українських болгар, євреїв, ромів чи гагаузів. Вивчаємо коректні терміни разом. Слова впливають на наше сприйняття певного явища, відповідно, і на ставлення. Пояснюємо, чому важливо говорити «людина з інвалідністю», «людина, що живе з ВІЛ», «єврей» чи «ром». Зауважте, що навколо нас можуть бути люди іншої релігії, переконань чи стану здоров’я, тому наше коректне називання явищ допоможе налагодити перше знайомство замість ворожнечі чи упередження.
До уваги незареєстрованих користувачів форуму – учасників інтернет-конференції! Просимо зазначати у ваших повідомленнях/коментарях свої призвище, ім’я та/або заклад освіти, який Ви представляєте.