Лідерство сьогодні – успіх завтра!
Цитата з sancho_admin від 24 Квітня, 2020, 9:53 amСлуч Анна Сергіївна
Комунальний заклад «Великосеверинівська ЗШ І – ІІІ ступенів,
Позашкільний центр» Великосеверинівської сільської ради
Кропивницького району, Кіровоградської області
Наша держава зацікавлена у виявленні та підготовці лідерів, орієнтованих на моральні цінності, які займають активну громадянську позицію, здатні повести за собою для досягнення особистісно і соціально значущих цілей діяльності та спілкування.
Актуальність цієї проблеми визначається потребами сучасного етапу розвитку українського суспільства, зокрема необхідністю розгляду важливої педагогічної проблеми — формування людини-громадянина, насамперед, як члена громадянського суспільства.
Дитячі й молодіжні громадські об'єднання та органи місцевого самоврядування — найбільш ефективний механізм прояву та розвитку лідерських якостей, активної громадянської позиції учнів. Вони створюють умови для формування всебічно розвиненої, морально зрілої творчої особистості через включення їх учасників в соціально значущу діяльність, спілкування, організацію дозвілля, зайнятість і працевлаштування дітей, підлітків, молоді.
Включення здобувачів освіти — членів дитячих і молодіжних громадських об'єднань в систему безперервного формування та розвитку лідерських якостей, здібностей, знань і умінь — це важливе завдання, вирішення якої потребує від кожної освітньої установи, дитячого та молодіжного громадського об'єднання створення чинних моделей підготовки лідерів, створювати умови для розвитку лідерських умінь та навичок, їх соціалізації та самореалізації
Лідерські здібності включають:
- комунікативні вміння і навички;
- організаторські вміння і навички;
- вміння і навички роботи з інформацією (знаходити й ефективно використовувати наявні інформаційні ресурси);
- методичні вміння і навички (ефективно використовувати той чи інший метод, технологію);
- ораторські вміння.
Участь лідерів дитячих та молодіжних громадських об'єднань у формуванні та реалізації державної молодіжної політики є одним із основних пріоритетів сучасного суспільства.
Взаємодія закладів освіти з дитячими та молодіжними органами місцевих самоврядувань об'єднань припускає рівноправні партнерські стосунки, співробітництво у процесі спільної діяльності.
Пріоритетними напрямками взаємодії є залучення дітей, підлітків, молоді до активної участі в суспільному житті школи та регіону; організація соціально значущої діяльності, дитячого та молодіжного самоврядування; реалізація дитячих і молодіжних ідей, проєктів, ініціатив. Волонтерська діяльність приносить реальну користь нужденним людям, суспільству, природі.
ПРИКЛАД: Шкільний парламент дітей.
Повноваження шкільного парламенту
1.Приймати рішення з найважливіших питань шкільного життя.
2.Координувати роботу класів, доводити до відома класних колективів завдання роботи парламенту.
3.Піклування про молодших школярів.
4.Брати участь в організації допомоги з невстигаючими учнями.
5.Надавати допомогу одиноким людям похилого віку.
6.Організація позашкільної роботи, виховні заходи, конкурси, екскурсії.
7.Здійснення контролю за відвідування учнями уроків.
8.Контроль за чергуванням класів у школі.
9.Організація засідання парламенту.
10.Затвердження комісій парламенту. Обирання голів комісій.
11.Винесення на розгляд питань, які турбують учнів школи.
13.11.2019 у малому залі адміністративного приміщення школи відбулося пленарне засідання ІІ сесії XІІІ скликання парламенту дітей Великосеверинівської ОТГ.
Сесія відбулася з наступним порядком денним: звіт про обсяг роботи виконаної за міжсесійний період, робота в комісіях, розгляд запропонованих проєктів та затвердження їх, планування роботи на наступний міжсесійний період.
На засідання прибуло 15 делегатів з 2 навчальних закладів. Також в роботі сесії взяли участь вчителі та директор школи.
Головуючою сесії була Голинська Ольга, звітувала за міжсесійний період. Случ Анна. провела з делегацією депутатів профорієнтаційний квест «Вдало обрана професія – щаслива доля».
На пленарному засіданні було розглянуто два масштабних проєкти запропонованих комісією з питань роботи з дітьми молодшого шкільного віку “Країна початкових класів” та комісією культури та дозвілля:
- Клопотати про встановлення місць для відпочинку в шкільних коридорах
- Облаштування сенсорної кімнати для дітей з Особливими Освітніми потребами “Щасливе дитинство”.
Виступили:
Голова комісії з питань культури та дозвілля — Ільчишина Інна.
Голова комісії з питань роботи з дітьми молодшого шкільного віку — Кваша Юлія.
Проголосувало одноголосно — 15
Ухвалено проєкт “Щасливе дитинство”.
Більш ніж 40 років тому в Голландії зародилася ідея стимулювання систем сприйняття в штучно створеному середовищі. Спочатку вона розроблялася для дітей з низькою мотивацією до навчання. Поняття "сенсорна кімната" вперше ввела Марія Монтессорі – італійський педагог, доктор і вчена. В її розумінні, це приміщення з великою кількістю навчального матеріалу для дітей. У медицині, навчальному процесі і реабілітації хворих – такі приміщення мають попит та показують хороший результат.
Сенсорна кімната – це спеціально організоване середовище, оснащене обладнанням для стимуляції систем сприйняття: нюхової, тактильної, слухової, зорової, смакової та вестибулярної. Як стимулятор на органи чуття використовують звуки, світло і колір, запахи, масажні поверхні.
Психічний, емоційний та інтелектуальний розвиток дітей залежить від сенсорного розвитку. Людина реагує на те, що відбувається всередині організму і довкілля органами почуттів. Вони відправляють нервові сигнали в центральну нервову систему (ЦНС), а її функції регулює головний мозок. Чим більше різних сигналів від органів почуттів отримує ЦНС, тим більше створюється нейронних зв'язків, а отже, розвивається мозок дитини.
Завдяки процедурам стимуляції різних сенсорних систем, ми можемо домогтися таких ефектів:
Розслаблення – зняття м'язового та емоційного напруження.
Стимуляція сенсорного сприйняття і рухової активності.
Розвиток концентрації і управління увагою.
Підвищення позитивних емоцій шляхом стимулювання психічної і пізнавальної активності.
Розвиток правої півкулі головного мозку, а значить – творчих здібностей, уяви, інтуїції.
Та багато іншого…
Кімнати психоемоційного розвантаження застосовуються в різних дитячих установах. Вони стимулюють активність дітей з низькою мотивацією до навчання, аутичними або психомоторними розладами і розслаблюють діток з підвищеною агресією, тривожними розладами, гіперактивністю.
Дизайн сенсорної кімнати залежить від її типу. Головне – органічна взаємодія обладнання, створення атмосфери "магії", "живої казки".
Висновок:
Системи сприйняття людини до кінця не вивчені, нові відкриття в цій галузі вчені роблять практично щороку. Але те, що сенсорна кімната стала незамінним інструментом для адаптації дітей до умов навколишнього середовища – підтверджений факт. Перебування в ній рекомендовано для дітей різного віку, рівня психомоторного розвитку і навіть дорослим.
Спочатку лідери ШПД звернулись по допомогу до органів місцевої влади, де нам відмовили. Тож вирішили взяти участь у Благодійному форумі, прийняти участь у розігруванні гранту.
8 грудня, у Колонній залі КМДА, відбувся благодійний форум «Шлях до мрії». Метою форуму є розвиток проєктів у сфері соціального захисту дітей в Україні. Це новий формат підтримки благодійництва в Україні, який реалізовує Фонд Юлії Гершун «Розвиток Обдарованих дітей».
Юлія Гершун - меценат, телеведуча, володарка найпрестижніших нагород світових конкурсів краси, топ-модель світу-2017, Міс Всесвіт – 2018, член комісії із захисту прав та інтересів дітей ЮНІСЕФ, член української делегації на 57-й сесії ООН в Нью-Йорку.
Юлія є постійним експертом міжвідомчої комісії з розробки нормативно-правових актів у сфері соціальних гарантій незахищеним верствам населення. Як засновник благодійного фонду «Розвиток обдарованих дітей» нагороджена орденом «За громадянську доблесть» від імені президії Асамблеї ділових кіл за видатні заслуги перед Україною. Наша школа, КЗ «Великосеверинівська ЗШ І-ІІІ ступенів, Позашкільний центр», а саме: ШПД та Активна молодь Великосеверинівської сільської ради, підготували проєкт «Щасливе дитинство» (над яким працювали близько двох місяців) – «Обладнання сенсорної кімнати дітям з ООП, для адаптації та навчання в закладах освіти».
З 1000 заявок компетентне журі відібрали 19 організацій, які презентували свої проєкти на отримання гранту, серед них був і наш проєкт.
Офіційна частина розпочалась Гімном від дитячого колективу PARADIZE. Потім вітальне слово надали організатору форуму Юлії Гершун. Виступали зі словами привітання й громадська діячка Інна Селантьєва, Голова Донецької обласної організації осіб з інвалідністю Надія Паламарчук, експерт каналу «Україна» Олена Рихальська, Народна артистка України Н. Шелепницька, партнер форуму генеральний продюсер 8 каналу Н. Федорченко, головний редактор журналу «Наталі» І. Труханова.
Презентувала наш проєкт «Щасливе дитинство», Случ Анна Сергіївна, я учениця 9 класу КЗ «Великосеверинівська ЗШ І-ІІІ ступенів, Позашкільний центр», Представник від ШПД «Лідер», Голова комісії по роботі з дітьми молодшого та середнього шкільного віку, секретар Молодіжної ради «Мрій - дій!».
Серед всіх проєктів наш посів І - місце!!! Ми отримали грант!!!
Щиросердну подяку висловлюємо організатору форуму Гершун Юлії, за те, що подарували нашим дітям можливість відчувати себе потрібними і мати щасливе дитинство!
Висновок:
Беручи участь у діяльності дитячих і молодіжних громадських об'єднань, діти, підлітки, молоді люди набувають досвіду моральних і цивільних відносин, виявляють соціальний інтерес й активність, лідерські, комунікативні, організаторські якості та здібності, які обов’язково зроблять позитивний внесок у формування успішного самодостатнього громадянина у майбутньому.
Случ Анна Сергіївна
Комунальний заклад «Великосеверинівська ЗШ І – ІІІ ступенів,
Позашкільний центр» Великосеверинівської сільської ради
Кропивницького району, Кіровоградської області
Наша держава зацікавлена у виявленні та підготовці лідерів, орієнтованих на моральні цінності, які займають активну громадянську позицію, здатні повести за собою для досягнення особистісно і соціально значущих цілей діяльності та спілкування.
Актуальність цієї проблеми визначається потребами сучасного етапу розвитку українського суспільства, зокрема необхідністю розгляду важливої педагогічної проблеми — формування людини-громадянина, насамперед, як члена громадянського суспільства.
Дитячі й молодіжні громадські об'єднання та органи місцевого самоврядування — найбільш ефективний механізм прояву та розвитку лідерських якостей, активної громадянської позиції учнів. Вони створюють умови для формування всебічно розвиненої, морально зрілої творчої особистості через включення їх учасників в соціально значущу діяльність, спілкування, організацію дозвілля, зайнятість і працевлаштування дітей, підлітків, молоді.
Включення здобувачів освіти — членів дитячих і молодіжних громадських об'єднань в систему безперервного формування та розвитку лідерських якостей, здібностей, знань і умінь — це важливе завдання, вирішення якої потребує від кожної освітньої установи, дитячого та молодіжного громадського об'єднання створення чинних моделей підготовки лідерів, створювати умови для розвитку лідерських умінь та навичок, їх соціалізації та самореалізації
Лідерські здібності включають:
- комунікативні вміння і навички;
- організаторські вміння і навички;
- вміння і навички роботи з інформацією (знаходити й ефективно використовувати наявні інформаційні ресурси);
- методичні вміння і навички (ефективно використовувати той чи інший метод, технологію);
- ораторські вміння.
Участь лідерів дитячих та молодіжних громадських об'єднань у формуванні та реалізації державної молодіжної політики є одним із основних пріоритетів сучасного суспільства.
Взаємодія закладів освіти з дитячими та молодіжними органами місцевих самоврядувань об'єднань припускає рівноправні партнерські стосунки, співробітництво у процесі спільної діяльності.
Пріоритетними напрямками взаємодії є залучення дітей, підлітків, молоді до активної участі в суспільному житті школи та регіону; організація соціально значущої діяльності, дитячого та молодіжного самоврядування; реалізація дитячих і молодіжних ідей, проєктів, ініціатив. Волонтерська діяльність приносить реальну користь нужденним людям, суспільству, природі.
ПРИКЛАД: Шкільний парламент дітей.
Повноваження шкільного парламенту
1.Приймати рішення з найважливіших питань шкільного життя.
2.Координувати роботу класів, доводити до відома класних колективів завдання роботи парламенту.
3.Піклування про молодших школярів.
4.Брати участь в організації допомоги з невстигаючими учнями.
5.Надавати допомогу одиноким людям похилого віку.
6.Організація позашкільної роботи, виховні заходи, конкурси, екскурсії.
7.Здійснення контролю за відвідування учнями уроків.
8.Контроль за чергуванням класів у школі.
9.Організація засідання парламенту.
10.Затвердження комісій парламенту. Обирання голів комісій.
11.Винесення на розгляд питань, які турбують учнів школи.
13.11.2019 у малому залі адміністративного приміщення школи відбулося пленарне засідання ІІ сесії XІІІ скликання парламенту дітей Великосеверинівської ОТГ.
Сесія відбулася з наступним порядком денним: звіт про обсяг роботи виконаної за міжсесійний період, робота в комісіях, розгляд запропонованих проєктів та затвердження їх, планування роботи на наступний міжсесійний період.
На засідання прибуло 15 делегатів з 2 навчальних закладів. Також в роботі сесії взяли участь вчителі та директор школи.
Головуючою сесії була Голинська Ольга, звітувала за міжсесійний період. Случ Анна. провела з делегацією депутатів профорієнтаційний квест «Вдало обрана професія – щаслива доля».
На пленарному засіданні було розглянуто два масштабних проєкти запропонованих комісією з питань роботи з дітьми молодшого шкільного віку “Країна початкових класів” та комісією культури та дозвілля:
- Клопотати про встановлення місць для відпочинку в шкільних коридорах
- Облаштування сенсорної кімнати для дітей з Особливими Освітніми потребами “Щасливе дитинство”.
Виступили:
Голова комісії з питань культури та дозвілля — Ільчишина Інна.
Голова комісії з питань роботи з дітьми молодшого шкільного віку — Кваша Юлія.
Проголосувало одноголосно — 15
Ухвалено проєкт “Щасливе дитинство”.
Більш ніж 40 років тому в Голландії зародилася ідея стимулювання систем сприйняття в штучно створеному середовищі. Спочатку вона розроблялася для дітей з низькою мотивацією до навчання. Поняття "сенсорна кімната" вперше ввела Марія Монтессорі – італійський педагог, доктор і вчена. В її розумінні, це приміщення з великою кількістю навчального матеріалу для дітей. У медицині, навчальному процесі і реабілітації хворих – такі приміщення мають попит та показують хороший результат.
Сенсорна кімната – це спеціально організоване середовище, оснащене обладнанням для стимуляції систем сприйняття: нюхової, тактильної, слухової, зорової, смакової та вестибулярної. Як стимулятор на органи чуття використовують звуки, світло і колір, запахи, масажні поверхні.
Психічний, емоційний та інтелектуальний розвиток дітей залежить від сенсорного розвитку. Людина реагує на те, що відбувається всередині організму і довкілля органами почуттів. Вони відправляють нервові сигнали в центральну нервову систему (ЦНС), а її функції регулює головний мозок. Чим більше різних сигналів від органів почуттів отримує ЦНС, тим більше створюється нейронних зв'язків, а отже, розвивається мозок дитини.
Завдяки процедурам стимуляції різних сенсорних систем, ми можемо домогтися таких ефектів:
Розслаблення – зняття м'язового та емоційного напруження.
Стимуляція сенсорного сприйняття і рухової активності.
Розвиток концентрації і управління увагою.
Підвищення позитивних емоцій шляхом стимулювання психічної і пізнавальної активності.
Розвиток правої півкулі головного мозку, а значить – творчих здібностей, уяви, інтуїції.
Та багато іншого…
Кімнати психоемоційного розвантаження застосовуються в різних дитячих установах. Вони стимулюють активність дітей з низькою мотивацією до навчання, аутичними або психомоторними розладами і розслаблюють діток з підвищеною агресією, тривожними розладами, гіперактивністю.
Дизайн сенсорної кімнати залежить від її типу. Головне – органічна взаємодія обладнання, створення атмосфери "магії", "живої казки".
Висновок:
Системи сприйняття людини до кінця не вивчені, нові відкриття в цій галузі вчені роблять практично щороку. Але те, що сенсорна кімната стала незамінним інструментом для адаптації дітей до умов навколишнього середовища – підтверджений факт. Перебування в ній рекомендовано для дітей різного віку, рівня психомоторного розвитку і навіть дорослим.
Спочатку лідери ШПД звернулись по допомогу до органів місцевої влади, де нам відмовили. Тож вирішили взяти участь у Благодійному форумі, прийняти участь у розігруванні гранту.
8 грудня, у Колонній залі КМДА, відбувся благодійний форум «Шлях до мрії». Метою форуму є розвиток проєктів у сфері соціального захисту дітей в Україні. Це новий формат підтримки благодійництва в Україні, який реалізовує Фонд Юлії Гершун «Розвиток Обдарованих дітей».
Юлія Гершун - меценат, телеведуча, володарка найпрестижніших нагород світових конкурсів краси, топ-модель світу-2017, Міс Всесвіт – 2018, член комісії із захисту прав та інтересів дітей ЮНІСЕФ, член української делегації на 57-й сесії ООН в Нью-Йорку.
Юлія є постійним експертом міжвідомчої комісії з розробки нормативно-правових актів у сфері соціальних гарантій незахищеним верствам населення. Як засновник благодійного фонду «Розвиток обдарованих дітей» нагороджена орденом «За громадянську доблесть» від імені президії Асамблеї ділових кіл за видатні заслуги перед Україною. Наша школа, КЗ «Великосеверинівська ЗШ І-ІІІ ступенів, Позашкільний центр», а саме: ШПД та Активна молодь Великосеверинівської сільської ради, підготували проєкт «Щасливе дитинство» (над яким працювали близько двох місяців) – «Обладнання сенсорної кімнати дітям з ООП, для адаптації та навчання в закладах освіти».
З 1000 заявок компетентне журі відібрали 19 організацій, які презентували свої проєкти на отримання гранту, серед них був і наш проєкт.
Офіційна частина розпочалась Гімном від дитячого колективу PARADIZE. Потім вітальне слово надали організатору форуму Юлії Гершун. Виступали зі словами привітання й громадська діячка Інна Селантьєва, Голова Донецької обласної організації осіб з інвалідністю Надія Паламарчук, експерт каналу «Україна» Олена Рихальська, Народна артистка України Н. Шелепницька, партнер форуму генеральний продюсер 8 каналу Н. Федорченко, головний редактор журналу «Наталі» І. Труханова.
Презентувала наш проєкт «Щасливе дитинство», Случ Анна Сергіївна, я учениця 9 класу КЗ «Великосеверинівська ЗШ І-ІІІ ступенів, Позашкільний центр», Представник від ШПД «Лідер», Голова комісії по роботі з дітьми молодшого та середнього шкільного віку, секретар Молодіжної ради «Мрій - дій!».
Серед всіх проєктів наш посів І - місце!!! Ми отримали грант!!!
Щиросердну подяку висловлюємо організатору форуму Гершун Юлії, за те, що подарували нашим дітям можливість відчувати себе потрібними і мати щасливе дитинство!
Висновок:
Беручи участь у діяльності дитячих і молодіжних громадських об'єднань, діти, підлітки, молоді люди набувають досвіду моральних і цивільних відносин, виявляють соціальний інтерес й активність, лідерські, комунікативні, організаторські якості та здібності, які обов’язково зроблять позитивний внесок у формування успішного самодостатнього громадянина у майбутньому.
До уваги незареєстрованих користувачів форуму – учасників інтернет-конференції! Просимо зазначати у ваших повідомленнях/коментарях свої призвище, ім’я та/або заклад освіти, який Ви представляєте.