Співпраця МПД з Бобринецькою територіальною громадою
Цитата з Гість від 9 Листопада, 2021, 11:24 amМоторна Маргарита, вихованка гуртка дитячого
самоврядування «Школа лідерів» КЗ «ЦДЮТ» Бобринецької міської радиВ умовах сучасного світу, постійних суспільних змінах в різних галузях
життєдіяльності людина постійно рухається вперед, намагається вдосконалювати
ту чи іншу сферу свого існування. Останнім часом ми бачимо постійні реформи
які відбуваються в різноманітних галузях : економічній , суспільно – політичній,
медичній і зокрема в сфері освіти. Ми постійно чуємо про термін «Нова
українська школа», про її інноваційність та продуктивність. Але чи задумувались
ми, здобувачі позашкільної освіти про те, як же змінюються саме наші заклади?
Яку модель позашкільного закладу майбутнього хочемо бачити? Які сучасні
знання та вміння хочемо отримувати? Як потрібно співпрацювати з громадою,
яка є споживачем наших послуг? Саме такі питання є актуальними на даний
момент для педагогів та вихованців КЗ «ЦДЮТ» Бобринецької міської ради.
В умовах змін, поділів на територіальні громади, головною метою закладів
позашкільної освіти є тісна співпраця зі своєю громадою, а це потребує активної
участі молодих громадян житті суспільства та у вирішенні різнопланових
запитань.
У середині 90 – х років минулого століття Рада Європи прийняла європейську
хартію участі молоді в місцевому та регіональному житті, яка лягла в основу
відповідних актів цілого ряду країн європи. Хартія зазначає принципи участі
молодих громадян в житті суспільства та спонукає забезпечити необхідні умови
для повноцінної участі молоді в сучасному житті і її участь у розбудові
майбутнього громади.
Створення належних умов для участі парламенту дітей в розвитку громади, має
враховувати таку основу: Участь парламенту в житті громади дає можливість самостійного вибору;
Завдяки участі дітей та молоді політика загалом краще враховує їх потреби;
Якщо проблеми молоді громада сприймає серйозно, то й молодь усвідомлює свою
частину відповідальності в житті громади;
Парламенти дітей мають самі визначати, яку саме участь у житті громади можуть
брати;
Головне, що приймання рішень зі сторони парламентів дітей є актуальним.
Тому, що участь дитячого самоврядування в житті громади допомагає розвинути
впевненість в собі, самоповагу, знання та вміння, які дуже необхідні для
ефективного впливу на різні процеси соціалізації. Перевага участі полягає в
розвитку у молоді навичок соціальної співпраці на власному досвіді, оскільки
нею передбачаються переговори , реальні проєкти з обов’язками. Займаючись
підготовкою заходів чи реалізацією соціального проекту, стаєш причетним до
певної дії і відчуваєш свою значущістью. Участь може стати початком кар’єри. А
ще – це засіб розвитку та набуття практичних вмінь та навичок.
Неможливо чомусь навчитися, коли пасивно спостерігаєш, потрібно активно
бути в процесі, бути учасником. Молоді люди можуть внести дуже значний
внесок у життя громади та суспільства бо найкращим експертом у вирішенні
сучасних проблем є сама молодь.
В нашому закладі позашкільної освіти, діти отримують перший досвід
демократичної співпраці з громадою. Головним принципом визначення та
прийняття усіх правил вважаємо принцип справедливості.
Підлітки та молодь мають право на участь в житті громади на рівні з дорослими.
Представники Бобринецького міського парламенту дітей відчувають суттєву
підтримку керівництва громади, адміністрації закладу. Активно співпрацюють з
владою , громадськими організаціями міста, займаються проєктною та
волонтерською діяльністю, залучають до співпраці мешканців міста. До прикладу:продовжується тісна співпраця в довгостроковому проєкті парламентарів з
Бобринецьким центром допомоги та захисту тварин «4 лапи», проводяться
традиційні заходи до Дня перемоги над нацизмом у II світовій війні під назвою
«Концерт на подвір’ї ветерана”, у різноманітних проєктах продовжується
співпраця з громадським діячем, істориком, членом громадської організації
«Територія успіху» Лашкулом Георгієм Олексійовичем, організовуються зустрічі
з творчою елітою міста , зокрема літературні читання з поетом Решетніковим
Валерієм Ростиславовичем. І це лише мала частка різнопланової роботи нашого
органу дитячого самоврядування в місцевій громаді.
Підсумовуючи вищесказане, ми віримо, що ми ті, хто навчається і прагне
досягати своєї мети. Адже вчимося розвивати свої лідерські навички кожного разу
втілюючи нові ідеї в життя та реалізуючи різноманітні проєкти на нашу думку в
новому сучасному закладі позашкільної освіти , який тримає курс на креативність
та майбутнє, тісно співпрацює з громадою та має її підтримку в прийнятті рішень.
Ми завжди тримаємо руку на пульсі подій та вирішуємо актуальні проблеми що
постають перед нами. Знаємо, що цілеспрямованість – це шлях до успіху. І не
важливо на якій сходинці ти знаходишся, важливо, якої сходинки хочеш досягти.
Адже підкорення вершини – це всього лише сходинка для досягнення чергової
мети!
Моторна Маргарита, вихованка гуртка дитячого
самоврядування «Школа лідерів» КЗ «ЦДЮТ» Бобринецької міської ради
В умовах сучасного світу, постійних суспільних змінах в різних галузях
життєдіяльності людина постійно рухається вперед, намагається вдосконалювати
ту чи іншу сферу свого існування. Останнім часом ми бачимо постійні реформи
які відбуваються в різноманітних галузях : економічній , суспільно – політичній,
медичній і зокрема в сфері освіти. Ми постійно чуємо про термін «Нова
українська школа», про її інноваційність та продуктивність. Але чи задумувались
ми, здобувачі позашкільної освіти про те, як же змінюються саме наші заклади?
Яку модель позашкільного закладу майбутнього хочемо бачити? Які сучасні
знання та вміння хочемо отримувати? Як потрібно співпрацювати з громадою,
яка є споживачем наших послуг? Саме такі питання є актуальними на даний
момент для педагогів та вихованців КЗ «ЦДЮТ» Бобринецької міської ради.
В умовах змін, поділів на територіальні громади, головною метою закладів
позашкільної освіти є тісна співпраця зі своєю громадою, а це потребує активної
участі молодих громадян житті суспільства та у вирішенні різнопланових
запитань.
У середині 90 – х років минулого століття Рада Європи прийняла європейську
хартію участі молоді в місцевому та регіональному житті, яка лягла в основу
відповідних актів цілого ряду країн європи. Хартія зазначає принципи участі
молодих громадян в житті суспільства та спонукає забезпечити необхідні умови
для повноцінної участі молоді в сучасному житті і її участь у розбудові
майбутнього громади.
Створення належних умов для участі парламенту дітей в розвитку громади, має
враховувати таку основу:
Участь парламенту в житті громади дає можливість самостійного вибору;
Завдяки участі дітей та молоді політика загалом краще враховує їх потреби;
Якщо проблеми молоді громада сприймає серйозно, то й молодь усвідомлює свою
частину відповідальності в житті громади;
Парламенти дітей мають самі визначати, яку саме участь у житті громади можуть
брати;
Головне, що приймання рішень зі сторони парламентів дітей є актуальним.
Тому, що участь дитячого самоврядування в житті громади допомагає розвинути
впевненість в собі, самоповагу, знання та вміння, які дуже необхідні для
ефективного впливу на різні процеси соціалізації. Перевага участі полягає в
розвитку у молоді навичок соціальної співпраці на власному досвіді, оскільки
нею передбачаються переговори , реальні проєкти з обов’язками. Займаючись
підготовкою заходів чи реалізацією соціального проекту, стаєш причетним до
певної дії і відчуваєш свою значущістью. Участь може стати початком кар’єри. А
ще – це засіб розвитку та набуття практичних вмінь та навичок.
Неможливо чомусь навчитися, коли пасивно спостерігаєш, потрібно активно
бути в процесі, бути учасником. Молоді люди можуть внести дуже значний
внесок у життя громади та суспільства бо найкращим експертом у вирішенні
сучасних проблем є сама молодь.
В нашому закладі позашкільної освіти, діти отримують перший досвід
демократичної співпраці з громадою. Головним принципом визначення та
прийняття усіх правил вважаємо принцип справедливості.
Підлітки та молодь мають право на участь в житті громади на рівні з дорослими.
Представники Бобринецького міського парламенту дітей відчувають суттєву
підтримку керівництва громади, адміністрації закладу. Активно співпрацюють з
владою , громадськими організаціями міста, займаються проєктною та
волонтерською діяльністю, залучають до співпраці мешканців міста. До прикладу:
продовжується тісна співпраця в довгостроковому проєкті парламентарів з
Бобринецьким центром допомоги та захисту тварин «4 лапи», проводяться
традиційні заходи до Дня перемоги над нацизмом у II світовій війні під назвою
«Концерт на подвір’ї ветерана”, у різноманітних проєктах продовжується
співпраця з громадським діячем, істориком, членом громадської організації
«Територія успіху» Лашкулом Георгієм Олексійовичем, організовуються зустрічі
з творчою елітою міста , зокрема літературні читання з поетом Решетніковим
Валерієм Ростиславовичем. І це лише мала частка різнопланової роботи нашого
органу дитячого самоврядування в місцевій громаді.
Підсумовуючи вищесказане, ми віримо, що ми ті, хто навчається і прагне
досягати своєї мети. Адже вчимося розвивати свої лідерські навички кожного разу
втілюючи нові ідеї в життя та реалізуючи різноманітні проєкти на нашу думку в
новому сучасному закладі позашкільної освіти , який тримає курс на креативність
та майбутнє, тісно співпрацює з громадою та має її підтримку в прийнятті рішень.
Ми завжди тримаємо руку на пульсі подій та вирішуємо актуальні проблеми що
постають перед нами. Знаємо, що цілеспрямованість – це шлях до успіху. І не
важливо на якій сходинці ти знаходишся, важливо, якої сходинки хочеш досягти.
Адже підкорення вершини – це всього лише сходинка для досягнення чергової
мети!
Цитата з Гість від 9 Листопада, 2021, 12:02 pmВи зазначили, що участь уприйнятті рішень на рівні громади, є стартом кар'єри. А чи є випускники вашого парламенту дітей, які пов'язали своє навчання у вузі з діяльністю парламенту дітей? (Наталія Дементьєва)
Ви зазначили, що участь уприйнятті рішень на рівні громади, є стартом кар'єри. А чи є випускники вашого парламенту дітей, які пов'язали своє навчання у вузі з діяльністю парламенту дітей? (Наталія Дементьєва)
Цитата з Гість від 9 Листопада, 2021, 2:34 pmТак, звичайно що є. Як приклад: Мір Марина, Вікторія Степанова . Займали активні лідерські позиції в парламенті дітей, потім продовжили свою діяльність в студентському самоврядуванні та профкомах ВНЗ Київського НУТД та Одеської юридичної академії.
Так, звичайно що є. Як приклад: Мір Марина, Вікторія Степанова . Займали активні лідерські позиції в парламенті дітей, потім продовжили свою діяльність в студентському самоврядуванні та профкомах ВНЗ Київського НУТД та Одеської юридичної академії.
До уваги незареєстрованих користувачів форуму – учасників інтернет-конференції! Просимо зазначати у ваших повідомленнях/коментарях свої призвище, ім’я та/або заклад освіти, який Ви представляєте.