Стійка інфраструктура задля сталого розвитку (команда "Енергія нації")
Цитата з sancho_admin від 14 Квітня, 2025, 11:52 pmКонцепція сталого розвитку з'явилася в результаті об'єднання трьох основних складових: економічної, соціальної та екологічної.
Організація об’єднаних націй (ООН) у вересні 2015 року виділили 17 Цілей сталого розвитку (ЦСР):
- Подолання бідності у всьому світі.
- Подолання голоду у всьому світі.
- Міцне здоров'я доступність для кожної людини.
- Якісна освіта для всіх.
- Ґендерна рівність повсюди.
- Чиста вода та належні санітарні умови.
- Доступна та чиста енергія.
- Гідна праця та економічне зростання.
- Промисловість, інновації та інфраструктура
- Скорочення нерівності.
- Сталий розвиток міст та спільнот.
- Відповідальне споживання та виробництво
- Пом'якшення наслідків зміни клімату
- Збереження морських ресурсів
- Захист екосистем суші.
- Мир, справедливість та сильні інститути.
- Партнерство заради стійкого розвитку.
1 січня 2016 року розпочався відлік часу – світ має 15 років, аби досягнути 17 амбітних цілей сталого розвитку. Хочу поділитися з вами, як мій навчальний заклад «Ліцей «Лінгвістичний» долучається до ЦСР:
- На подвір’ї нашого закладу стоять баки для сортування сміття, ми долучаємося до різноманітних акцій «Чисте місто», воркшопів від управління освіти Кропивницької міської ради, разом з відділом екології та контролю за використанням і охороною земель департаменту містобудування та земельних ресурсів міської ради та комерційного відділу ТОВ “Екостайл”, проходять ранкові зустрічі із поширенням інформаційних матеріалів з питань управліня відходдами;
- Щорічно проходять акції для підтримки людей похилого віку, дитячих будинків, військових в яких беруть участь батьки, учні, викладачі «Щедрий врожай», «Макулатуринг», «Миколай приходить до всіх», «Монетизаціія», «Кришечки здавайтесь»(скоби).
- Разом з органом учнівського самоврядування долучаємось до тренінгів «Гендерна рівність», «Стоп булінг», кіберполіція та класні керівники проводять бесіди з цих тем.
- У нашому навчальному закладі та у кожного ліцеїста вдома використовуються виключно енергозберігаючі лампочки. Також є будинки які встановили сонячні панелі.
- Ліцеїсти, батьки та викладачі щорічно проходять медогляд та вакцинуються.
- Працівниками ДСНС, Патрульною поліцією та класними керівниками проводяться бесіди з різних тем БЖД щоб убезпечити учнів від травматизму та смерті.
- Наші педагоги вдосконалюються проходячи курси підвищення кваліфікації на різних освітніх платформах, щоб новітньо та якісно нас навчати.
- Керівництво «Ліцею «Лінгвістичного» створило для всіх учнів та працівників безпечні умови праці та повну зайнятість задля гідної оплати.
Концепція сталого розвитку з'явилася в результаті об'єднання трьох основних складових: економічної, соціальної та екологічної.
Організація об’єднаних націй (ООН) у вересні 2015 року виділили 17 Цілей сталого розвитку (ЦСР):
- Подолання бідності у всьому світі.
- Подолання голоду у всьому світі.
- Міцне здоров'я доступність для кожної людини.
- Якісна освіта для всіх.
- Ґендерна рівність повсюди.
- Чиста вода та належні санітарні умови.
- Доступна та чиста енергія.
- Гідна праця та економічне зростання.
- Промисловість, інновації та інфраструктура
- Скорочення нерівності.
- Сталий розвиток міст та спільнот.
- Відповідальне споживання та виробництво
- Пом'якшення наслідків зміни клімату
- Збереження морських ресурсів
- Захист екосистем суші.
- Мир, справедливість та сильні інститути.
- Партнерство заради стійкого розвитку.
1 січня 2016 року розпочався відлік часу – світ має 15 років, аби досягнути 17 амбітних цілей сталого розвитку. Хочу поділитися з вами, як мій навчальний заклад «Ліцей «Лінгвістичний» долучається до ЦСР:
- На подвір’ї нашого закладу стоять баки для сортування сміття, ми долучаємося до різноманітних акцій «Чисте місто», воркшопів від управління освіти Кропивницької міської ради, разом з відділом екології та контролю за використанням і охороною земель департаменту містобудування та земельних ресурсів міської ради та комерційного відділу ТОВ “Екостайл”, проходять ранкові зустрічі із поширенням інформаційних матеріалів з питань управліня відходдами;
- Щорічно проходять акції для підтримки людей похилого віку, дитячих будинків, військових в яких беруть участь батьки, учні, викладачі «Щедрий врожай», «Макулатуринг», «Миколай приходить до всіх», «Монетизаціія», «Кришечки здавайтесь»(скоби).
- Разом з органом учнівського самоврядування долучаємось до тренінгів «Гендерна рівність», «Стоп булінг», кіберполіція та класні керівники проводять бесіди з цих тем.
- У нашому навчальному закладі та у кожного ліцеїста вдома використовуються виключно енергозберігаючі лампочки. Також є будинки які встановили сонячні панелі.
- Ліцеїсти, батьки та викладачі щорічно проходять медогляд та вакцинуються.
- Працівниками ДСНС, Патрульною поліцією та класними керівниками проводяться бесіди з різних тем БЖД щоб убезпечити учнів від травматизму та смерті.
- Наші педагоги вдосконалюються проходячи курси підвищення кваліфікації на різних освітніх платформах, щоб новітньо та якісно нас навчати.
- Керівництво «Ліцею «Лінгвістичного» створило для всіх учнів та працівників безпечні умови праці та повну зайнятість задля гідної оплати.
Цитата з Гість від 15 Квітня, 2025, 11:42 amДоброго ранку.Комада «ФЕМІДА» питає:
Чому інфраструктурні проєкти часто не враховують довгострокові наслідки (екологічні, соціальні)? Це питання відсутності знань чи політичної волі?
Доброго ранку.Комада «ФЕМІДА» питає:
Чому інфраструктурні проєкти часто не враховують довгострокові наслідки (екологічні, соціальні)? Це питання відсутності знань чи політичної волі?
Цитата з Гість від 15 Квітня, 2025, 12:47 pmДобрий день! Запитання від команди "Innovation Generation"
Як стійка інфраструктура може сприяти соціальній інклюзії та зменшенню нерівності? Наведіть конкретні приклади.
Добрий день! Запитання від команди "Innovation Generation"
Як стійка інфраструктура може сприяти соціальній інклюзії та зменшенню нерівності? Наведіть конкретні приклади.
До уваги незареєстрованих користувачів форуму – учасників інтернет-конференції! Просимо зазначати у ваших повідомленнях/коментарях свої прізвище, ім’я та/або команду, заклад освіти, який Ви представляєте.