Використання арт-терапії на заняттях гуртків декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва, як засіб боротьби зі стресом та негативними емоціями
Сучасні реалії життя зумовлюють низку стресових ситуацій та переживань у всіх громадян нашої країни. Тому і дорослі, і діти потребують неабиякої моральної та психологічної витримки.
З метою допомоги педагогам Кіровоградського обласного ЦТЮТ у профілактиці та подоланні стресових ситуацій у вихованців закладу методистом Волобуєвою Д.О. було проведено психолого-педагогічний семінар «Використання арт-терапії на заняттях гуртків декоративно-прикладного та образотворчого мистецтва, як засіб боротьби зі стресом та негативними емоціями».
На прикладі гуртків образотворчого та декоративно-прикладного напряму була підготовлена психо-терапевтична інформація, яка може допомогти педагогам у роботі з вихованцями для подолання у них депресивних настроїв та негативних емоцій.
Під час семінару була висвітлена робота педагогів відділу народних мистецтв Кіровоградського обласного ЦДЮТ з образотворчого та декоративно-прикладного напряму з впровадження методів арт-терапії в роботі зі своїми вихованцями. Такі нетрадиційні методи в творчості допомагають дітям подолати агресію, збагачують їх позитивними емоціями, розвивають дрібну моторику та емоційний інтелект.
На рахунку педагогів відділу мистецтв є безліч відзнятих творчих майстер-класів, які вони активно публікують у facebook та інших соціальних медіа. Деякі з них були продемонстровані учасникам семінару.
Також було відмічено, що сам перегляд майстер-класів дітьми дуже позитивно впливає на їхній емоційний стан, стимулює творчі здібності, піднімає настрій, заспокоює у важких стресових ситуаціях та має певний арт-терапевтичний ефект.
Загалом інформація вийшла дуже доцільною та змістовною. Учасникам семінару були надані корисні інтернет-ресурси для створення та монтажу відео майстер-класів, які педагоги можуть використовувати у своїй роботі.
У підсумку було сказано, що арт-терапевтичну роль виконують і інші види мистецтва, які представлені в комунальному позашкільному навчальному закладі «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості». Про особливості їхнього арт-терапевтичного впливу на психологічний стан дитини педагоги зможуть дізнатися під час наступних семінарських занять.