
Згідно укладеної Угоди комунальний позашкільний навчальний заклад
«Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості» та
кафедра педагогіки та менеджменту освіти Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені В. Винниченка тісно співпрацюють у рамках наукової та практичної діяльності.
Ця співпраця відбувається у різних форматах. Однією з форм співпраці є зустрічі науково-педагогічних працівників обох закладів за «круглим столом», останній з яких відбувся 24 грудня 2021 року у стінах ЦДПУ імені В. Винниченка.

На сьогоднішньому круглому столі Кіровоградський обласний ЦДЮТ представила
Альона Анатоліївна Недял, кандидат педагогічних наук, методист з наукової діяльності. У заході також взяли участь
Ольга Миколаївна Тимко, головний спеціаліст відділу закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти департаменту освіти і науки ОДА і
Неля Іванівна Мазур, виконавчий директор Кіровоградської МАН.

Серед основних етапів зустрічі стало обговорення векторів подальшої творчої співпраці та перспектив науково-практичної діяльності в напрямі професійного самовизначення майбутніх потенційних абітурієнтів та професійної самореалізації вже наявних фахівців.

А.А. Недял була присутня як представник діючого закладу позашкільної освіти на засіданні екзаменаційної комісії щодо захисту кваліфікаційних робіт магістрантів галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, освітньо-професійної програми Освітні, педагогічні науки (Позашкільна освіта), де здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти мали змогу продемонструвати якість оволодіння програмними компетентностями.

За результатами якості підготовки магістрів з освітніх, педагогічних наук, організаторів позашкільної освіти, керівників закладів позашкільної освіти А.А. Недял, як один з стейкхолдерів зазначеної ОПП, разом з гарантом зазначеної освітньої програми, доктором педагогічних наук, професором кафедри педагогіки та менеджменту освіти
Наталії Сергіївни Савченко, відзначили належний рівень теоретико-практичної підготовки фахівців позашкільної освіти, окресливши шляхи подальшої співпраці, розвитку та вдосконалення теоретико-практичних надбань у цьому напрямку.