Набули чинності важливі зміни щодо дитячого контенту в YouTube
Як написала YouTube у розісланому прес-релізі, 7 січня на відеоплатформі набула чинності низка змін для кращого захисту дітей і їхніх персональних даних, а також виконання вимог Федеральної торгової комісії США (FTC).
Тепер усі автори роликів зобов’язані позначати свій контент як призначений або не призначений для дітей у YouTube Studio. Крім того, у таких відео YouTube припинив підтримку персоналізованої реклами та інших функцій, як-от коментарів, історій, чату, дзвіночка сповіщень тощо.
«Ми розуміємо, що такі зміни можуть суттєво вплинути на доходи авторів контенту для дітей, тому підтримуватимемо їх протягом перехідного періоду. Ми продовжуємо працювати над цим питанням, зокрема беремо участь у відкритому обговоренні зауважень і пропозицій до Федеральної торгової комісії», — зазначає YouTube.
Компанія закликала авторів позначити свій канал (або окремі відео) як призначений або не призначений для дітей. Від цього залежатиме, які функції будуть доступні у їхньому контенті на YouTube.
Проте для ідентифікації відео для дітей компанія також буде використовувати машинне навчання.
«Автори можуть змінити класифікацію, якщо вважають, що наші системи неправильно визначили аудиторію. Ми можемо замінити вказану категорію аудиторії, лише якщо виявимо порушення або помилку», — зазначає компанія.
Статтю взято з сайту MediaSapiens