Відбувся семінар “Впровадження інклюзивної освіти в систему роботи закладів позашкільної освіти”
Інклюзивна освіта – це невід’ємна складова гуманітарної політики кожної сучасної країни. Питанням впровадження інклюзивної освіти в систему позашкільної освітньої діяльності був присвячений психолого-педагогічний семінар «Впровадження інклюзивної освіти в систему роботи закладів позашкільної освіти» для педагогічного колективу Кіровоградського обласного ЦДЮТ, який відбувся 4 грудня 2018 року в рамках Школи педагогічної майстерності. Матеріали семінару були підготовлені методистами Красіною М.Г. та Пасічник А.В. Під час семінару модератори ознайомили педагогів з поняттям «інклюзія», яка навчає співіснувати з відмінностями, та яку слід розглядати як неперервний пошук ефективних способів врахування питання багатоманітності. Приділялась особлива увага різниці між медичним та соціальним підходом до дітей з особливими освітніми потребами та подоланням бар’єрів у зовнішньому середовищі, а не ізоляція пов’язана зі станом здоров’я. Були розглянуті основні положення інклюзивної освіти та порядок організації інклюзивного навчання в системі позашкільної освіти за Проектом закону Міністерства освіти і науки України. Наостанок організатори семінару не обійшли увагою й впровадження інклюзивної освіти в Україні та області.
Презентація семінару додається.
Матеріал підготувала методист Пасічник А.В.